»Gorenje Simplyfans« (Gorenje, d. d.), »Alpsko mleko & super junakinja Ilka« (Ljubljanske mlekarne), “Priprave” (Volkswagen Ljubljanski maraton), “Tekmujmo skupaj” (Petrol, d. d.) in “Kolesarska dirka Po Sloveniji 2018” (Kolesarski klub Adria Mobil Novo mesto) so kot najboljši primeri dobrih praks na področju sponzorstev in marketinga v športu v jadranski regiji postali zmagovalci štirih kategorij in ene podkategorije nagrad SPORTO Awards 2018. Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji SPORTO Sponsorship Award prejeli najvišje ocene, so se avtomatsko uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja ESA Excellence Awards v kategoriji »Best of Europe«. Vse prijavljene projekte na SPORTO Awards 2018 si lahko ogledate tukaj.
SPORTO nagrade so odlična priložnost, da lahko blagovne znamke, imetniki pravic in agencije, spoznajo moč in vpliv, ki ga lahko dosežejo s povezovanjem v športu ter s tem dosežejo strateške cilje podjetij v celotni jadranski regiji.
Žirija je nagradila naslednje projekte:
Zmagovalec v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo
Gorenje Simplyfans (sponzor: Gorenje d.d., nosilec pravic: EHF Marketing GmbH (VELUX EHF Champions League), Infront Sports & Media AG (EHF EURO), prijavitelj: Gorenje d.d.)
Kategorija SPORTO Sponsorship Award je imela 7 prijav in žirija je poleg zmagovalca izbrala tudi dva finalista: Laško x #NaLegende (sponzor: Pivovarna Laško Union) in VW Maraton – Čista moč (sponzor: Porsche Slovenija, Volkswagen).
Zmagovalec podkategorije Najboljše osebno sponzorstvo športnika
Alpsko mleko & super junakinja Ilka (sponzor: Ljubljanske mlekarne d.o.o., nosilci pravic: Ilka Štuhec, Olimpijski komite Slovenije, prijavitelj: Ljubljanske mlekarne d.o.o.)
Žirija je v tej podkategoriji izbrala tudi dva finalista, in sicer Davo Karničar in Ford Ranger (sponzor: Summit motors) in #vztrajam z Marušo Mišmaš (sponzor: SKB banka).
Zmagovalec v kategoriji Najboljši športni dogodek
Kolesarska dirka Po Sloveniji 2018 (sponzorji: Telekom Slovenije, Adria Mobil, Fiat, Krka, hansgrohe, HSE, DEM, Tajfun, Akrapovič, Ave, Slovenian Tourist Board, nosilec pravic: Kolesarski klub Adria Mobil Novo mesto, prijavitelj: Kolesarski klub Adria Mobil Novo mesto)
V kategoriji SPORTO Event Award, v kateri je bilo prijavljenih 7 projektov, je žirija poleg zmagovalca izbrala še dva finalista, in sicer: Cedevita 3×3 Ljubljana Challenger (sponzor: Cedevita) in I Feel Slovenia Ironman 70.3 Slovenian Istria 2018 (prijavitelj: SBR Sport).
Zmagovalec v kategoriji Najboljše komuniciranje športnih subjektov
Priprave (nosilec pravic: Volkswagen Ljubljanski maraton, prijavitelj: Volkswagen Ljubljanski maraton)
Finalista v tej kategoriji sta tako kot leto 2018 – v znamenju olimijskih iger. Oba finalista sta projekta Olimpijskega komiteja Slovenije in sicer Maskota Foksi in Pyeongchang 2018.
Zmagovalec v kategoriji Najboljše digitalno komuniciranje
Tekmujmo skupaj (sponzor: Petrol d.d., nosilec pravic: Smučarska zveza Slovenije, prijavitelj: Agencija 101)
Laško x #NaLegende (sponzor: Pivovarna Laško Union) in VW Maraton – Čista moč (sponzor: Porsche Slovenija, Volkswagen) sta bila izbrana kot finalista v digitalni kategoriji.
Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo prejeli najvišje ocene in so se uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe« so naslednji:
Najboljši slovenski projekt: Gorenje Simplyfans (sponzor: Gorenje d.d., nosilec pravic: EHF Marketing GmbH (VELUX EHF Champions League), Infront Sports & Media AG (EHF EURO), prijavitelj: Gorenje d.d.)
Najboljši hrvaški projekt: beST – be Stronger Together (sponzor: Allianz Croatia, nosilec pravic: Hrvatski olimpijski odbor, prijavitelja: Allianz Croatia / VETTURELLI consulting)
Prijave v vseh SPORTO Awards kategorijah je pregledala in ocenila mednarodna strokovna žirija, ki jo je sestavljalo 9 članov in ji je predsedoval predstavnik Evropskega sponzorskega združenja (ESA) Toby Hester. Ostali člani žirije so bili Aleksandra Graovac (svetovalka za odnose z javnostmi | Toyota Srbija), Vlatka Kamenić Jagodić (vodja sektorja tržišnih in marketinških strategij |HEP), Neil Morley (direktor | Cat’s Eye, predstavnik Društva za marketing Slovenije), Viktorija Radojević (izvršna direktorica marketinga in razvoja | Mercator), Uroš Stanić (vodja marketinga | NK Rijeka), Maja Oven (direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi | BTC), Ana Šušteršič (kreativna direktorica | Agencija 101) in Dijana Vetturelli (direktorica | Vetturelli consulting).
Žirija je ocenjevala po vnaprej določenih kriterijih, usklajenih z ESA Excellence Awards. Ocena žirije predstavlja 100 % skupne ocene projektov.