Znani so obrisi konference o marketingu in sponzorstvih v športu, ki bo letos v svoji 21. izvedbi potekala v začetku decembra v Portorožu. Za uvod na kratko predstavljamo prve govorce na SPORTO 2025.
Z nami bo podjetje Strive in njegov ustanovitelj Malph Minns, ki ima bogate izkušnje z razvojem sponzorskih strategij pri nekaterih znanih znamkah kot so FIFA, The Premier League, O2, Barclays. Gre za enega največjih evropskih strokovnjakov za sponzorstva v športu, z nami na konferenci pa je bil že leta 2017, ko je na odmevnem predavanju predstavil takrat nadvse napreden vpogled v ekosistem hitro se razvijajočega e-športa. Deluje na tako rekoč vseh treh straneh vpletenih, saj redno zastopa interes blagovne znamke, imetnika pravic ali agencije; vse našteto že več kot 20 let. Tudi z nami v Portorožu se bo najraje vprašal ‘zakaj’ in ‘kako’, ne pa zgolj ‘kaj’, kar sicer pogosto zadovolji vpletene stranke.
Podjetje SportsPro je eden od vodilnih organizatorjev konferenc o športnem poslovanju po svetu, ukvarja se tudi s tehnologijami in inovacijami v športu. Na njihovih dogodkih se letno zvrsti tudi do 20 milijonov ogledov vsebin in več kot štiri tisoč udeležencev iz vsaj 50 držav. V Portorožu bo SportsPro zastopal izvršni direktor Nick Meacham, ki je tudi znan govorec, voditelj podcasta in vplivnež na področju digitalnih medijev in strategij vsebin v športnem okolju ter gotovo eden od tistih na tej sceni, ki odlično »vidi, sliši in vonja« sodobni športni posel.
Generalna direktorica skupine W Conran Design Anaïs Guillemané Mootoosamy je vodila strategije nekaterih blagovnih znamk na olimpijskih igrah v njenem domačem Parizu lani, osredotoča pa se na oživljanje znamk v gostinstvu, mobilnosti in storitvah ter nagovarjanje tako ciljnih kot novih občinstev. Za udejstvovanje na OI v Parizu je skupina W Conran Design prejela številna priznanja, med drugim Black Pencil za grafični dizajn (»za preboj v tradicionalno estetiko športnega trženja, ki je igriva in prilagodljiva, z enotnim, a prepoznavnim občutkom, ki združuje dediščino in šport«) in srebrnega kanskega leva za »oblikovanje grafičnih podob za Pariz 2024, ki odražajo odprtost, vključevanje in dinamično naravo iger«.
V sodelovanje z globalnimi imetniki pravic kot so UFC, PSG, Sail GP in Ironman pa je usmerjena agencija WePlay, pri kateri je vodja strategij Michael Harvey, ki bo gost naše konference v ponedeljek, 1. decembra. Z izkušnjami pri spodbujanju komercialne rasti s strategijo, ki temelji na podatkih, in digitalno ustvarjalnostjo Harvey pomaga imetnikom pravic in blagovnim znamkam doseči merljive rezultate s kampanjami, osredotočenimi na občinstvo.
Po 25 letih dela za nekatere gigante v poslu in skoraj desetletju uspešnega vodenja globalnih sponzorskih ekip pri družbah Visa in Coca-Cola je Ricardo Fort ustanovil podjetje Sport by Fort Consulting, da bi sponzorjem, ligam, vlagateljem in športnikom pomagal pri uspešnosti vlaganja v športne projekte. Odlične izkušnje s sodelovanjem z večjimi svetovnimi športnimi organizacijami ter znanje o pogajanjih o sponzorskih pogodbah v vrednosti več kot dveh milijard dolarjev Forta uvrščajo med strokovnjake z izjemnimi veščinami, ki pomagajo vlagateljem pri ocenjevanju, odločanju in pogajanjih o partnerstvih v športu.
V prihodnjih tednih sledijo še druga zanimiva imena letošnjega SPORTA, že zdaj pa lahko izdamo, da bo imela naša in vaša konferenca tudi letos kopico spremljevalnih dogodkov, izid tradicionalnega SPORTO magazina pa letos načrtujemo konec oktobra. Eden od takšnih bo posvečen izključno ženskam in sicer njihovemu delovanju in vplivu v športu, ki bo kot »Road to SPORTO« dogodek na sporedu 22. oktobra. Prijave za »SPORTO Awards 2025«, torej predloge za nagrade v različnih kategorijah, so tudi že odprte. Več o nagradah lahko preberete tukaj.