SPORTO 2024 partnerji

Preberite več o partnerjih 20. jubilejne SPORTO konference! Hvala, da ste bili del naše zgodbe!

 

Coca Cola

Že desetletja Coca-Cola ponosno podpira globalno športno skupnost, s sponzoriranjem dogodkov po vsem svetu – od lokalnih tekem do največjih turnirjev, kot so olimpijske igre. Naša športna pijača Powerade, obogatena z bistvenimi elektroliti in minerali, podpira športnike vseh ravni in poudarja našo zavezanost športu. Skupaj Coca-Cola in Powerade prinašata energijo in podporo svetu športa. Kot glavni sponzor konference SPORTO 2024 smo počaščeni, da podpiramo športnike, navijače in športne organizacije ter navdihujemo bolj zdrave in aktivne življenjske sloge.

 

Športna loterija

Strategija Športne loterije temelji na zagotavljanju varne zabave, pri čemer nenehno izboljšujemo in nadgrajujemo naše produkte, varnostne standarde ter odgovornost do igralcev, ki jim omogočamo varno, pošteno in hkrati zabavno igranje. Naš cilj je krepiti prepoznavnost edinega legalnega prireditelja športnih stav v Sloveniji, biti prepoznavni kot zaupanja vreden prireditelj in ob tem smo ponosni, da smo pomemben podpornik slovenskega športa in njegovega razvoja.

 

Zavarovalnica Triglav

Kariera po karieri: Na pomoč pri krepitvi finančnih veščin

Mnoge domače in tuje raziskave kažejo, da imamo v Sloveniji na področju finančne pismenosti številne izzive, zato želi Skupina Triglav pod okriljem trajnostne pobude Zavarujmo prihodnost opolnomočiti mlade upe in ostale partnerje, športnike in športne zveze, s katerimi sodeluje.
Na uvodnem dogodku Kariera po Karieri na Brdu pri Kranju so letos maja naslovili  ključne tematike s finančnega področja, sveta davkov in športnega marketinga, sedaj pa Triglav po celotni Sloveniji organizira delavnice za krepitev finančnih veščin. Skupaj s strokovnjaki iz Skupine so tako nedavno v raziskovalnem centru Triglav Lab v družbi več kot 50 športnikov in športnic, trenerjev ter predstavnikov zvez in klubov osvetlili nekatera pomembnejša vprašanja s področja finančne pismenosti in predstavili rešitve, ki v praksi delujejo. Podobne delavnice finančnega opismenjevanja načrtujejo tudi v prihodnosti.

 

Hisense

Hisense je eno izmed vodilnih podjetij na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, prisotno v več kot 160 državah. Športna sponzorstva za Hisense predstavljajo eno ključnih aktivnosti za grajenje prepoznavnosti in ugleda blagovne znamke. V njihovem bogatem portfelju najdemo UEFA EURO 2024, FIFA Club World Cup 2025, NBA in nogometne velikane, kot so Real Madrid, Paris Saint-Germain, FC Inter in mnogi drugi.

 

Pivovarna Laško

»Ni vsako pivo, Laško pivo« so zapisali na plakatu leta 1975, ob 150 letnici znamke. Danes, ko vstopamo v 2025, praznujemo 200 let, a misel še vedno ostaja enaka. Snovalci laškega še danes zase pravimo, da ne varimo le odličnega piva, mi želimo krojiti znamko, ki je del kulture naroda. Upamo, da nam uspeva to, da smo-ostajamo- »zeleni« svetilnik vrednot. Praznujte tudi sami z nami 200 let, pa na zdravja!

 

NLB

Zavezana družbeni odgovornosti

NLB Skupina je največja bančna in finančna skupina v Sloveniji ter največja finančna skupina s sedežem in izključnim strateškim interesom v naši domači regiji – Jugovzhodni Evropi. Skupino poleg matične NLB d.d., ki je javna delniška družba, sestavlja še šest hčerinskih bank in več družb za pomožne storitve (upravljanje sredstev, upravljanje nepremičnin, leasing itd.), ki delujejo na trgih Bosne in Hercegovine, Črne gore, Kosova, Severne Makedonije, Srbije in Hrvaške.
V NLB Skupini verjamemo, da imajo banke pomembno družbeno funkcijo. Dejavno prispevamo k širšemu družbeno-ekonomskemu razvoju z našimi dejavnostmi družbene odgovornosti. Kot eden večjih podpornikov športa v regiji s sponzorstvi in izobraževanji podpiramo profesionalni, mladinski in parašport.

 

Slovenske železnice

Slovenske železnice, podporni vlak slovenskega športa.
V skupini Slovenske železnice že vrsto let podpiramo slovenske športnike, klube in zveze po vsej Sloveniji. Z vlaganjem v šport prispevamo k razvoju različnih športnih panog ter krepimo vezi in navdihujemo prihodnje generacije. Naša podpora je izraz zavezanosti k bolj povezani in zdravi družbi.

 

BTC

Wellness Atlantis s celostno izkušnjo dobrega počutja

Vodno mesto Atlantis v BTC Cityju Ljubljana je zaključilo celovito prenovo wellness centra, ki velja za največji urbani wellness center v Osrednji Sloveniji. Wellness Atlantis s premišljeno kombinacijo ambienta, programov in storitev, prilagojenih potrebam sodobnega posameznika, ponuja celostno doživetje. S tem sledi trendu vse bolj priljubljenih wellness centrov v urbanih okoljih, kjer ljudje iščejo možnosti za sprostitev in regeneracijo, ne da bi zapustili mestno središče. Z novo podobo in obogateno ponudbo, sledijo najnovejšim globalnim trendom industrije dobrega počutja ter nudijo holistično izkušnjo sprostitve in regeneracije.

 

Arena Sport

45 minut z Nejcem Vidmarjem je pogovorna oddaja športne televizije Arena Sport, ki ponuja intimen vpogled v to, kako se športni asi soočijo s koncem profesionalne kariere. Na konferenci Sporto je bila oddaja premierno predstavljena in tudi posneta v živo. Nekdanji nogometaš Nejc Vidmar, zdaj sodelavec Arene Sport, je na SPORTO konferenci gostil zgovornega Filipa Flisarja in z njim raziskoval izzive in priložnosti, s katerimi se je soočal po koncu športne kariere, spregovoril o ponovni izgradnji identitete, iskanju novih strasti in uresničevanju osebnih projektov.

Nova oddaja bo od 28. novembra predvajanja na televiziji Arena Sport, s svežo epizodo na vsaih 14 dni. Med drugim so pred kamere za 45 minut stopili Goran Dragić, Jure Košir, Dejan Zavec, Jani Brajkovič … Oddaja je del večjega projekta, ki bo zaživel v naslednjem letu; Slovenija bo namreč dobila prvo akademijo za upokojene športnike, ki jim bo v celostno pomoč pri tem koraku.

 

Eventim

Vaš zanesljiv partner za športne dogodke

Eventim že več kot 20 let uspešno podpira prodajo in promocijo največjih športnih dogodkov tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Z dolgoletnimi izkušnjami na področju prodaje vstopnic in trženja športnih prireditev, se lahko pohvalimo z zaupanjem, ki smo ga pridobili pri organizatorjih in športnih ljubiteljih. Naša predanost športu omogoča navijačem enostaven in hitro dostopen dostop do nepozabnih doživetij, bodisi ob spremljanju največjih športnih tekmovanj bodisi ob udeležbi na ekskluzivnih dogodkih.
Z uporabo naprednih marketinških strategij, ki temeljijo na globalnem dosegu in personalizirani izkušnji za obiskovalce, ne le da omogočamo širšo prepoznavnost športnih dogodkov, temveč tudi aktivno prispevamo k bogatenju športne kulture doma in po svetu. Naš cilj je, da šport postane še bolj dostopen in privlačen za vse, ki si želijo biti del vznemirljivih trenutkov na športnih prizoriščih.

 

Slovenska turistična organizacija

Pogum. Strast. Ponos. Vztrajnost. Slovenija ima vse to v svoji naravi.
Slovenija ima športno srce. Srečo imamo. Živimo v eni od najbolj zelenih dežel na svetu, ki s svojimi izjemnimi naravnimi prizorišči spodbuja strast do gibanja. Osupljiva narava je izurila sodelovalni in zmagovit značaj slovenskih športnikov.

 

Telemach

»Vsak dan ponosno podpiramo slovenski šport. Telemach Slovenija. Vedno v igri.«

V Telemachu smo še naprej zvesti tudi športu in podpiramo tako posameznike kot klube, organizacije in društva. Posebno pozornost namenjamo slovenski košarki, saj smo največji podpornik Košarkarske zveze Slovenije in vseh košarkarskih reprezentanc. Hkrati smo generalni sponzor prve nogometne lige– Prva liga Telemach – in tudi prve mladinske nogometne lige, poimenovane EON NextGen liga. Podpiramo tudi tenis, svoje družbeno-odgovorne aktivnosti na tem področju pa smo še razširili, saj smo letos postali ponosni sponzor Športnih iger mladih, največje amaterske športne prireditve v Evropi. S tem želimo mlade spodbuditi h gibanju, hkrati pa tudi k razvijanju temeljnih vrednot družbe, kot so strpnost, solidarnost, prijateljstvo, poštenost. Vrednot, ki jih moramo z mislijo na boljši jutri spoštovati vsi.