Organizatorji SPORTO konference smo že 16. leto zapored v Sloveniji (in desetič na Hrvaškem ter v Srbiji) v sodelovanju z Mediano, Inštitutom za tržne in medijske raziskave, ugotavljali prepoznavanje najvrednejših blagovnih znamk (klubov in športnikov) v očeh širše javnosti. Zmagovalci se odločajo na podlagi raziskav v širši javnosti in predstavljajo najbolj priznane, priljubljene, uspešne in marketinško privlačne športnike in športnice ter športne klube ali reprezentance v Sloveniji, na Hrvaški in v Srbiji.
Metodologija vključuje naslednje elemente: zavedanje, transakcija (poznavanje in sledenje rezultatom), vodilni položaj (globalni doseg), zadovoljstvo z doseženimi rezultati, uspešnost (trenutni rezultati in potencial), osebnost (privlačnost, zaupanje), vključenost v neformalne pogovore in udeležba navijačev (merjeno samo za klube).
Najboljše znamke SPORTO Brands 2024 smo slovesno podelili med SPORTO konferenco v četrtek, 21. novembra 2024, v Portorožu. Zmagovalci so:
SLOVENIJA
športnik: Luka Dončić in Tadej Pogačar
športnica: Janja Garnbret
športna ekipa: NK Maribor
HRVAŠKA
športnik: Luka Modrić
športnica: Sandra Elkasević
športna ekipa: GNK Dinamo Zagreb