Kaj prinaša nova številka SPORTO magazina?

Prihaja jubilejni 20. SPORTO, nenadomestljiva regijska konferenca vseh, ki so jim blizu marketing in sponzorstva v športu, že pred njo pa tudi nova številka SPORTO magazina. Vnovič prinaša kopico branja in razmišljanja o branži, ki se bliža koncu nadvse dinamičnega leta, polnega izzivov, dogodkov in novih spoznanj.

Za vas smo iz več zornih kotov obdelali nekatere največje dogodke športno polnega leta 2024, od olimpijskih iger do nogometnega evropskega prvenstva, od zmagoslavij naših športnikov do poglobljenih pogovorov s tujimi strokovnjaki. V nadaljevanju na kratko predstavljamo nekaj vsebin novega SPORTO magazina, ki je na voljo za prenos v digitalni obliki (pdf) tukaj.

Pariz 2024 kot znanilec sprememb?

Olimpijske igre so zaznamovane s t. i. »clean field« tradicijo, ki ne dovoljuje komercialne izpostavitve sponzorjev. V bistvu gre za ključen del znamke, ki je od partnerjev MOK zahtevala drugačen pogled pri povezovanju s sponzorsko platformo. Toda potem, ko je razmah družbenih omrežij vplival na sprostitev pravila 40, se prve spremembe kažejo tudi na olimpijskih prizoriščih.

Guliverimage
Foto: Guliverimage

EURO 2024 se je igral s čustvi

Kako so se slovenske sponzorske znamke pripravile na letošnji EURO v nogometu? So dovolj uspešno aktivirali navijače v Nemčiji in tiste, ki so se zbirali po domačih krajih? O izkušnjah smo se pozanimali pri Nogometni zvezi Slovenije, Mercatorju in Petrolu kot sponzorjema NZS ter Lidlu, ki je bil prvič uradni sponzor prvenstva.

Foto: NZS

Pogovori z gosti konference

Pogovarjali smo se tudi z gosti na prihajajoči SPORTO konferenci. O pomenu strategije in digitalnih potencialih pri znamčenju športnikov smo klepetali s Thomasom van Schaikom, avtorjem knjige The Athlete Brand Book. Misha Sher, vodja za šport, zabavo in kulturo agencije EssenceMediacom, je predstavil svoje poglede na spreminjajoča se pravila športnih sponzorstev, ki jih narekujejo družbena omrežja. »Komercialni hipi« Richard Ayers, ustanovitelj digitalne agencije Seven League, nekdaj digitalni šef Manchester Cityja, še vedno velja za enega od vodilnih mnenjskih vodij na področju digitalnega športnega marketinga in po desetletju znova prihaja v Portorož. Pogovarjali pa smo se tudi s Sharon Fuller, podpredsednico, odgovorno za vsebine in družbena omrežja pri ligi NBA za področje Evrope in Srednjega vzhoda. O moči športa kot povezovalne sile med imetniki pravic, znamkami in navijači pa je spregovorila Sarah O’Connor, vodja športnega marketinga in sponzorstev v irski agenciji Wilson Hartnell.

Uspešni in bogati, a tudi ranljivi

Bill Duffy iz Kalifornije je eden od petih najbolj priznanih agentov v ligi NBA, eden izmed tistih, ki obvlada tako košarkarsko zakulisje kot košarkarjevo zasebnost. Po zaslugi naših košarkarskih virtuozov je Duffy večkrat v Sloveniji, nazadnje je z nami delil nekaj poslovno-košarkarskega utripa onstran luže ob poslovilni tekmi Gorana Dragića.

Foto: Sportida | Fundacija Gorana Dragića

Rekordov še ne bo

Pogovarjali smo se s Stephenom Espinozo, katerega življenjepis je izjemen: od zastopanja glasbenih in športnih zvezdnikov do podiranja rekordov z boksarskimi dvoboji Floyda Mayweatherja. Za televizijski ogled slednjega je plačalo več kot 24 milijonov ljudi, kar je še vedno rekord…

Izzivi klubov

Trije uveljavljeni ljubljanski športni kolektivi so vstopili v sezono, polno izzivov, pa tudi precejšnjih sprememb in novih nalog, vse z namenom, da bi bilo njihovo trženje uspehov, brzdanje stroškov, nagovarjanje navijačev in sodelovanje v evropski konkurenci kar se da uspešno ter trajnostno vzdržno.

Foto: Kolektiff

Športnik leta, upokojenec leta in talent leta

Nekaj najlepših športnih trenutkov iztekajočega leta smo zabeležili tudi v sliki, glavno besedo pa so imeli Tadej Pogačar, Goran Dragić in Žiga Lin Hočevar.

Seveda so v novi številki SPORTO magazina na voljo tudi nekatere uveljavljene rubrike kot so številke sledilcev naših najbolj izpostavljenih športnikov in organizacij na družbenih omrežjih in športno-marketinška osebna izkaznica Vanje Černivec, nadvse uspešne Štajerke na začasnem delu v San Franciscu, kjer kot podpredsednica ženskega NBA kluba Golden State Valkyries sestavlja ekipo za premierno sezono v najmočnejši košarkarski ligi.