Konferenca z novim medijskim partnerstvom

Prihajajoča 20. izvedba SPORTO druženja novembra v Portorožu bo še dodatno medijsko podprta z našim novim partnerjem, ekipo profesionalnih novinarjev in urednikov, ki v ospredje postavljajo ljudi. Gre za Forbes Slovenija, medij v digitalni verziji na forbes.n1info.si, sicer del ameriškega konglomerata Forbes, ustanovljenega že davnega dela 1917.

»Forbes po vsem svetu veliko prostora namenja športnim temam, od sponzorstev, zaslužkov in nasploh denarju, ki se vrti v športu, do različnih lestvic, ki izpostavljajo najboljše. Na njih se najdejo tudi Slovenci, ki jim je uspelo v svetovnem merilu, oziroma moštva, za katera igrajo. Forbes Slovenija, ki deluje od lanskega novembra, nadaljuje to tradicijo, zato je bila odločitev za partnerstvo s snovalci mednarodne SPORTO konference o marketingu in sponzorstvih v športu logična. Veselimo se sodelovanja na enem vodilnih tovrstnih dogodkov v Evropi, ki bo z bogatim programom poglobil vpogled v športno industrijo,« je ob dogovoru dejala Bojana Humar, urednica Forbes Slovenija.

V sklopu partnerstva bomo organizatorji konference ob pomoči kolegov iz Forbes Slovenija pripravili skupen podkast z zanimivimi gosti s športno-poslovnega področja, ki bo v začetku novembra le še en od delčkov uverture v konferenco.