Pred vrati je prva povsem spletna SPORTO konferenca, ki prinaša nadvse eminentno zasedbo strokovnih gostov s področja marketinga in sponzorstev v športu! V 17. izvedbi z nazivom »SPORTO Online Experience« bo konferenca torej še nekoliko drznejša, z imeni predavateljev pa se postavlja ob bok vodilnim svetovnim dogodkom iz branže!
Veseli nas, da bomo gostili slovita imena iz sveta športnega posla, ki bodo 21. in 22. januarja na voljo udeležencem konference. Na SPORTO prihaja Mark Cuban, lastnik NBA kluba Dallas Mavericks, vplivni ameriški »naravni« poslovnež, serijski vlagatelj s številnimi patenti, človekoljub in avtor knjižne uspešnice Kako zmagati v športu posla. Z nami bo tudi »profesor« nogometa Arsène Wenger, trenerska legenda, dolgoletni menedžer Arsenala in vodja mednarodnega nogometnega razvoja pri FIFA. Oder letošnje digitalne SPORTO konference si bosta delila tudi Michael Payne, »mastermind« olimpijskega marketinga in nekdanji prvi direktor marketinga in TV pravic pri Mednarodnem olimpijskem komiteju, ter Ricardo Fort, podpredsednik velikana Coca-Cola, zadolžen za globalni portfelj sponzorstev in partnerstev. Med predavatelji bo tudi Kim Skildum-Reid, »prva dama« sponzorske industrije, strokovnjakinja in sodelavka številnih globalnih podjetij ter prepoznavnih blagovnih znamk.
Poleg omenjenih bodo naši gostje še Lewis Wiltshire (Seven League, vodilna digitalna agencija na področju športa na svetu), Florian Lamblin (Tour de France A.S.O., mednarodni razvoj), Matthew Entwistle (Two Circles, športno-marketinša agencija leta v VB), Sam Mathews (Fnatic, pionir e-športa), Edel McCarthy in Anne Smyth (Electric Ireland, evropsko sponzorstvo leta), Stefan Gunnarsson (Nogometna zveza Islandije, CLIO nagrada za prenovo znamčenja), Luca Massaro (WePlay, agencija leta FBA), Franjo Bobinac (Hisense, globalni marketing), Guy Edri (Vidaa, poslovni razvoj), Bob Mitchell (vrhunski strokovnjak za športno pravo pri Harbottle&Lewis), Gemma Schmid (Purplebricks, olimpijsko sponzorstvo) in Nick Rogers (Cadbury, partner Premier League).
Na enem mestu bomo torej združili svetovno priznane strokovnjake s področij sponzorstev, trženja, znamčenja, digitalnih vsebin, olimpijskega marketinga, vključevanja navijačev, e-športa, ponudili bomo 360-stopinjski vpogled v trende na teh področjih, seveda prilagojene zaradi pandemije covida-19, spoznali bomo nekatere svetovno najboljše prakse in nagrajene projekte … s stično točko: izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.
SPORTO konferenca bo potekala v četrtek in petek, 21. in 22. januarja, med 11. in 18. uro, z začetki predavanj ob polni uri, vsebine bodo razdeljene v 40-minutne sklope. Za registrirane udeležence bo v okviru interaktivne konference na voljo tudi mreženje in virtualna razstava. Posebna gostja bo Laura Unuk, naša šahovska velemojstrica in št. 1 slovenskega šaha.
Vsi, ki ste tako ali drugače povezani s športno-marketinško industrijo, ne smete zamuditi letošnje digitalne SPORTO konference! Udeležencem bo omogočen dostop do video vsebin še 30 dni po koncu konference.
Celoten program konference s časovnico je na voljo tukaj.
Dobrodošli, se vidimo!