Preden se v celoti posvetimo bližajočemu se dogajanju na #sporto2018 (22. in 23. november), smo se še enkrat ozrli nazaj in se poglobili v ključna sporočila gostov in predavateljev, ki smo jih lansko leto gostili v (S)Portorožu. Povzetke (SPORTO 2017 Summaries) so ekskluzivno prejeli vsi udeleženci lanske konference, na voljo pa bodo tudi vsem novim udeležencem letošnjega dogodka.
V povzetkih v digitalni obliki in v angleškem jeziku smo na 46 straneh zbrali ključne misli govorcev ter gostov diskusij in pogovorov. Predstavniki globalno prepoznavnih znamk in organizacij (NBA, UEFA, Super Bowl HC, Interbrand, SAP, Strive Sponsorship, AIB, Toyota …) so delili svoje izkušnje s preko 400 udeleženci iz 16 držav, SPORTO pogovor pa je v središče postavil slovenskega kolesarskega šampiona Primoža Rogliča, ki je na letošnji dirki po Franciji osvojil zahtevno gorsko etapo in tekmovanje zaključil na končnem 4. mestu. V pogovoru se je dotaknil tudi marketinškega vidika kolesarstva.
Povzetke so že prejeli udeleženci lanske SPORTO konference in lahko jih prejmete tudi vi. Ob prijavi na #sporto2018 vam bomo poslali povezavo do brezplačnega izvoda in koristnih vpogledov za delovanje na področju športnega marketinga in sponzorstev.