Med 22. in 23. novembrom bo v (S)Portorožu čas za #sporto2018. Medtem ko so svoj prihod že potrdili nekateri ugledni gostje, med katerimi bo tudi predsednik Evropske nogometne zveze (UEFA) Aleksander Čeferin, je seznam vse daljši. Z nami bosta izkušnje delila tudi predstavnik znamenitih čikaških Bikov Luka Dukich, ter predstavnik aktualnih svetovnih nogometnih podprvakov Tomislav Pacak. Tematika obeh gostov se dotika strategije in vsebin v okviru digitalnih kanalov.
Luka Dukich je vodja digitalnega pri NBA klubu Chicago Bulls. Odgovoren je za nadzor klubskih profilov na družbenih medijih in preostali vsebinski del, tudi vključevanje sponzorskih partnerjev. Dukich je del franšize od leta 2015 in v tem času je klub postal vodilni na področju raznolikih vsebin, kar jim je prineslo nagrado SportsBusiness Journal 2017 v kategoriji najboljših družbenih medijev v športu ter letošnjo nominacijo v isti kategoriji.
Pred prihodom v legendarni klub, ki ga je globalno zaznamovala era Michaela Jordana, je 5 let deloval pri United Entertainment Group, športno-zabavnemu marketinškemu podaljšku podjetja Edelman Worldwide.
Tomislav Pacak je vodja komuniciranja pri Nogometni zvezi Hrvaške (HNS), kjer je odgovoren za medije, odnose z javnostmi in digitalne platforme. S svojim prihodom je leta 2013 vpeljal digitalno usmeritev #BeProud, ki je bila leta 2014 s strani UEFA prepoznana kot najboljša digitalna kampanja za vključevanje navijačev v Evropi.
Vse od takrat so digitalni kanali HNS v evropskem vrhu. Ta status so potrdili tudi z močno digitalno kampanjo #Obitelj (#Družina) pred in med FIFA svetovnim nogometnim prvenstvom v Rusiji 2018, kjer je Hrvaška dosegla izjemen uspeh z nastopom v finalu.