SPORTO konferenca je vodilni dogodek s področja marketinga in sponzorstev v športu v širši regiji. Glavni namen konference, ki poteka redno od leta 2004, je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj, hkrati pa dogodek ponuja tudi priložnost za poslovno mreženje. SPORTO v 2023 nadaljuje s formatom posebnih edicij. Tokrat bo konferenca prvič organizirana v času svetovnega prvenstva, v osrčju športnih bojev. SPORTO 2023 bo potekal v sredo, 22. februarja 2023 v Planici, neposredno na prizorišču nordijskega SP, katerega slavnostno odprtje bo le dan pred konferenco.
Konferenca na enem mestu združuje podjetja (sponzorje), lastnike pravic (klube, zveze, organizatorje dogodkov), agencije, medije, vrhunske športnike, študente in vse ostale, ki jih zanimajo obravnavane tematike. SPORTO programske vsebine vključujejo grajenje in trženje znamk v športu, sponzorske strategije in aktivacije, digitalno komuniciranje in vključevanje navijačev, olimpijski marketing ter ostala področja športnega posla s skupno točko: izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.
V preteklih letih je SPORTO gostil številne predstavnike vodilnih športnih organizacij, agencij in globalnih znamk (med drugimi NBA, MOK, UEFA, FIFA, Wimbledon, WTA, Ironman, Red Bull Air Race, FC Barcelona, Real Madrid CF, PSG, Liverpool FC, Arsenal FC, As Roma, Chicago Bulls, Dallas Mavericks, Super Bowl HC, Heineken, adidas, P&G, Warner Bros., Discovery, Facebook, Havas Sports & Entertainment, Octagon, M&C Saatchi Sports & Entertainment, Seven League) ter izjemne posameznike znotraj industrije (kot je Patrick Nally, eden izmed pionirjev marketinga v športu). Poleg mednarodnih imen je konferenca gostila mnoge predstavnike sponzorjev, klubov, zvez, organizatorjev in agencij iz Slovenije in širše regije. Med posebnimi gosti so bili številni svetovni prvaki, olimpijski zmagovalci ter ostali vrhunski športniki.
Pod okriljem konference se v sodelovanju z izbranimi partnerji se podeljuje letne nagrade SPORTO Awards in SPORTO Brands, v okviru širše SPORTO platforme pa izhaja SPORTO magazin, ki prinaša dodaten vpogled v nenehno spreminjajoči se svet marketinga in sponzorstev v športu.