O SPORTO konferenci

SPORTO konferenca je vodilni dogodek s področja marketinga in sponzorstev v športu v širši regiji. Glavni namen konference, ki poteka redno od leta 2004, je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj, hkrati pa dogodek ponuja tudi priložnost za poslovno mreženje. A zdaj smo pred novim izzivom: SPORTO 2021 bo zaradi vsem znanih okoliščin potekal digitalno! 17. izdaja konference bo januarja 2021 v popolnoma spletni različici, a bo ohranila dvodnevno obliko konference s še drznejšim programom in gosti z vsega sveta.

Konferenca na enem mestu združuje podjetja (sponzorje), lastnike pravic (klube, zveze, organizatorje dogodkov), agencije, medije, vrhunske športnike, študente in vse ostale, ki jih zanimajo obravnavane tematike. SPORTO programske vsebine vključujejo grajenje in trženje znamk v športu, sponzorske strategije in aktivacije, digitalno komuniciranje in vključevanje navijačev, olimpijski marketing ter ostala področja športnega posla s skupno točko: izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.

V preteklih letih je SPORTO gostil številne predstavnike vodilnih športnih organizacij, agencij in globalnih znamk (med drugimi NBA, MOK, UEFA, FIFA, Wimbledon, WTA, Ironman, Red Bull Air Race, FC Barcelona, Real Madrid CF, Liverpool FC, Arsenal FC, As Roma, Chicago Bulls, Dallas Mavericks, Super Bowl HC, Heineken, adidas, P&G, Facebook, Havas Sports & Entertainment, Octagon, M&C Saatchi Sports & Entertainment, Seven League) ter izjemne posameznike znotraj industrije (kot je Patrick Nally, eden izmed pionirjev marketinga v športu). Poleg mednarodnih imen je konferenca gostila mnoge predstavnike sponzorjev, klubov, zvez, organizatorjev in agencij iz Slovenije in širše regije. Med posebnimi gosti so bili številni svetovni prvaki, olimpijski zmagovalci ter ostali vrhunski športniki.

Pod okriljem konference se v sodelovanju z izbranimi partnerji se podeljuje letne nagrade SPORTO Awards in SPORTO Brands, v okviru širše SPORTO platforme pa izhaja SPORTO magazin, ki prinaša dodaten vpogled v nenehno spreminjajoči se svet marketinga in sponzorstev v športu.