Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor – Pivovarna Laško Union (Najboljše športno sponzorstvo), Popolni AS izziv – Adriatic Slovenica (Najboljše osebno sponzorstvo), Gajsiramo na Šport TV (Najboljše medijsko partnerstvo), #EuroBARsket – Pivovarna Laško Union (Najboljše digitalno komuniciranje), Zmag je več vrst – Nogometna zveza Slovenije (Najboljše komuniciranje športnih subjektov) in Triglav The Rock Ljubljana – Ekstrem (Najboljši športni dogodek) so postali zmagovalci petih kategorij in ene podkategorije nagrad, ki se podeljujejo od leta 2006.

Projekta iz posamezne države prijaviteljice, ki sta v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo prejela najvišje ocene in se uvrstila na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA Excellence Awards) v kategoriji »Best of Europe«, sta bila – poleg slovenskega projekta Laško x NK Maribor – PoKRENI (Grawe) na Hrvaškem in sponzorski projekt Banke Pireus v Srbiji (s Košarkarsko zvezo Srbije).

»Prijavljeni projekti so bili za žirijo poseben izziv in mnogi so sprožili intenzivne debate o tem, koga nagraditi. Kot direktor Evropskega sponzorskega združenja in dolgoletni partner SPORTO konference sem vesel, da sponzorska industrija tudi v vaši regiji ostaja živahna in inovativna ter ustvarja čustvene zgodbe, ki jih lahko sproža le športno sponzorstvo,« je na svečani podelitvi povedal predsednik žirije Toby Hester.

Za priznanja SPORTO Awards 2017 se je potegovalo 30 projektov. Prijave v vseh kategorijah je pregledala in ocenila mednarodna strokovna žirija, ki jo je sestavljalo 9 članov, med katerimi sta bila dva člana Evropskega sponzorskega združenje (ESA): Toby Hester (Sponsorship Coach, direktor), ki je bil tudi predsednik žirije in William Fenton (Sponsorship Ideas, direktor). Ostali člani so bili: Uroš Stanić (HNK Rijeka, vodja marketinga), Aleksandra Radujko (New Media Team, direktorica), Ranko Vučinić (KHL Medveščak Zagreb, direktor komunikacij in Priredba, partner), Janez Rakušček (Luna/TBWA, kreativni direktor), Alenka Potočnik Anžič (Gorenje, vodja oddelka za tržno komuniciranje), Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav, direktorica službe za marketing) in Roman Krajniak (aequilibrium – agencija za športni marketing, direktor).