Mednarodna SPORTO konferenca, ki se prvič po premieri pred 18 leti vrača v Ljubljano, je tik pred vrati. Prihodnji četrtek, 9. junija, bo namreč na VIP tribuni stadiona Stožice ponudil drugačno, »stadionsko« izkušnjo največje konference o marketingu in sponzorskih v športu v tem delu Evrope. Dogodek bo znova na enem mestu združil številne zanimive akterje na področju športnega posla, vnovič bodo prisotni nekateri eminentni gostje, predstavniki športnih znamk, organizacij, agencij in medijev iz več kot petnajstih držav.
Na križišču sponzorstev, grajenja in trženja znamk v športu ter vključevanja športnega občinstva bodo tako prihodnji četrtek na največjem slovenskem stadionu predavatelji in drugi gostje ponudili 360-stopinjski vpogled v trende v športnomarketinški industriji. Letošnji poudarek bo na aktualnih tematikah ob okrevanju po pandemiji, prepletanju fizičnega in virtualnega, kreiranju in distribuciji vsebin in sponzorskih trendov, naša pozornost pa bo usmerjena tudi v trajnostni razvoj pri športnih izzivih na mnogih področjih.
ČETRTKOVO DOPOLDNE: OD METAVESOLJA DO TRAJNOSTNEGA RAZVOJA
Začeli bomo nadvse optimistično. Matt Rogan, dolga leta prvi mož podjetja Two Circles, dvakratne britanske športne agencije leta, bo z nazornimi primeri iz profesionalnega športa, blagovnih znamk in novih tehnologij predstavil izzive v panogi, ki je šla pred kratkim skozi najbolj črno obdobje, zdaj pa jo po mnenju Rogana čaka zlata doba. Zakaj? Ne zamudite uvodnega predavanja ob 9.30 uri.
Katie Matthews iz agencije Little Dot Sport nam bo predstavila, kako naj imetniki pravic in njihovi sponzorski partnerji kar najbolje izkoristijo digitalne vsebine, in kako lahko spodbudijo rast svojih družbenih medijev in digitalnega občinstva. Nadvse aktualna tema, torej. Tudi Richard Petrich, generalni direktor Value of We, nas bo popeljal v digitalno okolje, bolje rečeno v metavesolje! Skozi primere iz športa in zabave bomo bolje razumeli, kaj metavesolje je, kaj bi lahko postalo v naslednjih letih in zakaj ima splet 3.0 s tehnologijo »blockchain« tako pomembno vlogo. Da pa bi lahko mirno dočakali metavesolje, se moramo tudi v športu obnašati bolj trajnostno. Prek Patricka Hasletta, direktorja specializirane irske agencije Impact 3 Zero , se bomo poglobili v pozitivno prihodnost organizacij in ostalih deležnikov v športu, ki so se že bili pripravljene zavezati trajnostnemu razvoju.
ČETRTKOVO POPOLDNE: SPONZORSKI TRENDI, GLOBALIZACIJA ŠPORTA, VRHUNEC S ČEFERINOM IN Al-KHELAFIJEM
Ustanovitelj in izvršni direktor večkrat nagrajenega zagonskega tehnološkega podjetja Sponix Tech Mohammad Ali Abbaspour bo z udeleženci SPORTO konference pogledal v zakulisje nadvse impresivnih tehnologij predvajanja športnih vsebin in virtualnega oglaševanja.
Vpogled v sponzorske trende nam bo ponudila Ellie Moss, direktorica strategij pri kreativni agenciji Cake (del skupine Havas), kjer sodelujejo z znamkami kot so Puma, BT ali Aston Martin F1. Nato se bomo podali na cesto, ki si jo bomo delili kolesarji in ostali udeleženci v prometu. Odmevna kampanja »Share the Road« (Delimo si cesto) znamke pnevmatik Continental, v imenu katerega jo bo predstavil njen danski vodja marketinga Casper Svanemose, se osredotoča na želeni dvig stopnje sodelovanja na cesti in empatije med vsemi vozniki. Predstavitev bo vključevala tudi vpogled v zavezanost Continentala kot partnerja slovitega Tour de France.
Kaj vse lahko globalizacija športa prinese imetnikom pravic in blagovnim znamkam, nam bosta razložila vrhunska stratega iz ZDA, Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij pri medijskem velikanu Warner Bros. Discoveryju, in Craig Howe, ustanovitelj in izvršni direktor Rebel Ventures, ki sodeluje z vodilnimi znamkami v svetu športa kot so Milwaukee Bucks (NBA) in Kansas City Chiefs (NFL). So pravice »le« rekordno drage ali tudi rekordno dragocene? Zakaj tako cveti liga NBA v Evropi in formula 1 v ZDA?
Uradni del četrtkovega popoldneva se bo zaključil s tradicionalnim SPORTO Talkom z eminentnima gostoma. Na odru bosta Aleksander Čeferin, predsednik UEFA, in Nasser Al-Khelaïfi, predsednik evropskega združenja klubov (ECA) ter predsednik in izvršni direktor kluba Paris Saint-Germain. Vodilna moža nogometnega sveta bosta razpravljala o prihodnosti evropskega klubskega nogometa in tekmovanj pod okriljem UEFA.
ČETRTKOV VEČER: SPORTO BRANDS, EHF EURO 2022 IN SEVEDA – SPORTO PARTY!
V okviru letošnje stadionske izkušnje SPORTO konference bomo razglasili zmagovalce tradicionalne raziskave Mediane o najbolj priljubljenih, prepoznavnih in marketinško zanimivih športnicah, športnikih in klubih po mnenju javnosti. Uvod v pester večer bo tako v znamenju SPORTO Brands!
Sledil bo še SPORTO podaljšek, tokrat rokometni, saj bo Slovenija proti koncu leta sogostiteljica ženskega evropskega prvenstva v rokometu. Oder si bosta delila JJ Rowland, direktor marketinga in poslovnega razvoja pri Evropski rokometni zvezi, ter Christina Höllerl, vodja prodaje in trženja pri Infront Sports & Media. Novembrsko EP bo poudarjalo pomen trajnostnega razvoja in opolnomočenja žensk v športu. Ob zaključku predstavitve se bo gostom pridružila prav posebna gostja, glasbena ambasadorka prvenstva Senidah.
Letošnjo konferenco bomo – kot vedno – zaključili sproščeno in povezovalno, s SPORTO Partyjem, ki bo odmeval v dolgo noč Stožic!
Za popoln zaključek konference bo tokrat poskrbel TikTok z agencijo DD Studios, saj bo v petek ob 9.30 uri vsem udeležencem na voljo še delavnica na temo športa v blagovnih znamk pri TikToku, ki bo potekala v hotelu Austria Trend.
Vsa predavanja in diskusije bodo potekale v angleškem jeziku. Podroben program SPORTO konference najdete na www.sporto.si/program.