Prepričani smo, da sta že prvi imeni, ki ju bomo gostili v okviru poglobljenih mesečnih SPORTO 2020 digitalnih pogovorov, nadvse zanimivi in privlačni. Pribeležite si datuma, 9. septembra bo namreč naš gost nadarjeni Luka Dukich, direktor digitalnih vsebin pri NBA ekipi Chicago Bulls, 1. oktobra pa bo z nami sloviti Ricardo Fort, podpredsednik koncerna Coca-Cola, zadolžen za globalna sponzorstva v športu in zabavni industriji.
Naša prva gosta, ki prihajata iz okolja dveh svetovno izjemno močnih znamk, se bosta v pogovoru osredotočila na njuno ustvarjanje ter izkoriščanje potencialov in iskanje komunikacijskih rešitev za športne organizacije in sponzorske znamke v teh nenavadnih časih.
Pri Dukichu (na spodnji fotografiji), ki je s predavanjem navdušil SPORTO občinstvo leta 2018 v Portorožu, bo poudarek na vznemirljivi dokumentarni seriji The Last Dance (Netflix, ESPN), ki je bila v času pandemije v središču svetovne športne javnosti.
Na digitalni pogovor z Ricardom Fortom (Coca-Cola), ki bo v četrtek, 1. oktobra med 15. in 16. uro, se brezplačno prijavite TUKAJ.
Biki iz Čikaga so namreč izjemno učinkovito izkoristili obdobje omenjene serije in z ustvarjenimi kreativnimi vsebinami poskrbeli za dominacijo na družbenih omrežjih. Med drugimi temami bo predstavljen tudi pristop na TikToku, kjer so z maskoto Benny The Bull športni klub z največjim številom sledilcev v ZDA ter prvi z oznamčeno serijo za sponzorskega partnerja.
Fort (na spodnji fotografiji), eden vodilnih svetovnih strokovnjakov in mnenjskih voditeljev na področju sponzorstev, ki je pri Coca-Coli odgovoren tudi za sodelovanje s FIFA, UEFA, MOK, ekipo McLaren F1, filmskimi studiji in drugimi, se bo osredotočil na olimpijski marketing Coca-Cole in prestavljene igre Tokio 2020. Iz prve roke bomo slišali tudi več o trenutnih izzivih in trendih ene vodilnih globalnih znamk v svetu sponzorstev ter pokomentirali dogajanje po svetu med in po pandemiji skozi širši pogled na sponzorsko industrijo.
Digitalni pogovor bo sestavljen iz 15-minutne prezentacije, 25-minutnega intervjuja in 10-minutnega klepeta s prijavljenimi slušatelji.