Resda je pred nami še dolgo in vroče športno poletje, a vseeno bo dobrodošlo, da že zdaj, pet mesecev pred konferenco SPORTO 2024, ki se po letu 2019 znova vrača v Portorož, obelodanimo nekaj podrobnosti.
Novembra nas v (S)Portorožu pričakuje jubilejni SPORTO, že 20. izvedba mednarodne konference o marketingu in sponzorstvih v športu, za katero lahko napovemo, da bo nadvse pestra ob okrogli obletnici. Srečali se bomo v četrtek in petek, 21. in 22. novembra 2024 v kongresnem centru Portus (LifeClass Hotel Slovenija), že danes pa za vse zainteresirane udeležence, napovedujemo privlačno akcijo ob prihajajočem jubileju. V sredo, 19. junija 2024, bomo na spletni strani odprli možnost prijave po super ugodni ceni in sicer ob naši 20. obletnici. Najnižja cena bo aktivna 72 ur (do vključno petka, 21. junija), nato bo v veljavo stopila poletna, še vedno zelo ugodna cena kotizacije za letošnjo konferenco, ki bo veljala do sredine avgusta.
Znani prvi predavatelji
SPORTO program je ponovno usmerjen v trende in izzive v industriji. Predstavljamo prve letošnje predavatelje, vrhunske strokovnjake s področja sponzorstev, digitalnega, vključevanja navijačev in znamčenja v športu.
Misha Sher je globalni direktor za šport, zabavo in kulturo pri EssenceMediacom, večkrat nagrajeni marketinški diviziji za šport in zabavo skupine GroupM (del WPP). V zadnjih 20 letih je bil svetovalec pri več kot milijardi evrov vložkov v sponzorstva z vodilnimi organizacijami, vključno z UEFA, MOK, NFL in F1.
Sharon Fuller je vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev za NBA Evropo in Bližnji vzhod. Njena naloga je, da inovativno razmišlja o najboljših načinih povezovanja z navijači po različnih regijah, platformah in kanalih s strategijo lokalnega pristopa. Je nekdanja globalna vodja vsebin pri Red Bull Media House.
Za Robom Pilgrimom je že več kot 12 let dela na vodilnih funkcijah v svetu medijev in tehnologije. Je vodja športnih in Primetime kanalov pri YouTube za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. V tej vlogi se osredotoča na podporo lastnikom športnih in medijskih pravic pri izkoriščanju YouTubove platforme.
Thomas van Schaik, soustanovitelj podjetja The Athlete Brand, je strateg blagovnih znamk in svetovalec s 25 leti izkušenj v športni industriji. Skozi svojo kariero je sodeloval z nekaterimi najbolj znanimi športniki na svetu. Svojo pot je začel pri NFL Europe. Kasneje se je pridružil Adidasu, kjer je postal globalni direktor znamke.
Richard Ayers je prepoznan kot eden vodilnih mislecev na področju digitalnega, medijev in vključevanja navijačev. Prvi vodja digitalnega področja pri Manchester Cityju je leta 2012 ustanovil športno-digitalno agencijo Seven League, ki je leta 2021 prešla pod okrilje IMG, kjer je v vlogi svetovalca. Ob tem razvija projekt Rematch, preplet fizičnega in virtualnega, ki vas popelje v preteklost in poustvarja ikonične športne momente.
Road To SPORTO dogodka za nami, najavljene nove aktivnosti
Kot uvod v letošnje SPORTO dogajanje sta bila že izvedena dva tematska dogodka na poti proti konferenci. Aprila je na Gospodarskem razstavišču kot uvertura v odprtje Game Gang Showa, največjega igričarskega festivala pri nas, potekal dogodek E-šport in igričarska industrija o izkušnjah in trendih e-športa ter razvitosti igričarskega trga pri nas. Konec maja je bil v sodelovanju z Mestno občino Ljubljana organiziran drugi tematski dogodek z naslovom Trajnost, šport in kreativnost, ki je ponudil poglobljen uvid z različnih zornih kotov in deležnikov (mest gostiteljev, organizatorjev in sponzorskih znamk), s poudarkom na trajnostni organizaciji športnih dogodkov.
Konferenca se v letu 2024 vrača v dvodnevni format s podelitvijo nagrad SPORTO Awards ob koncu prvega konferenčnega dne. V septembru bo izšla nova številka SPORTO magazina, v okviru 20. obletnice od prve izvedbe konference pa se v naslednjih mesecih pripravlja nekaj dodatnih vsebin in pobud s partnerji. Za vse novosti nas spremljajte na strani sporto.si in na naših digitalnih kanalih.
Se vidimo novembra v (S)Portorožu!