ZIMSKI SPORTO 2023 S POTRJENIMI PRVIMI GOSTI!

Manj kot trije meseci so do začetka svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju v Planici, s tem pa tudi do nove izvedbe SPORTO konference. Ta bo letos v povsem zimski izdaji in sicer na prizorišču nordijskega SP v dolini pod Poncami v sredo, 22. februarja 2023, torej le dan po slovesnem odprtju prvenstva.

V idilično okolje našega zimskega raja bomo tudi tokrat pripeljali številne odmevne goste s področij športnega marketinga, sponzorskih strategij in aktivacij, digitalnih in drugih medijskih pristopov ter tehnoloških inovacij, nekaj zanimivih imen vam razkrivamo že zdaj.

Michael Payne je svetoval pri uspešnih kandidaturah za olimpijske igre London 2012, Rio 2016 in Los Angeles 2028, dvanajst let pa je bil tudi svetovalec nekdanjega prvega moža F1 Bernieja Ecclestonea. Je vrhunski svetovalec za športne medijske pravice in najzahtevnejša sponzorska pogajanja. Nazadnje je s svojim kitajskim partnerjem, podjetjem Shankai, ustvaril inovativni dolgoročni partnerski dogovor med MOK in Alibabo. Že več kot trideset let je med vodilnimi osebnostmi v svetu športnega marketinga. Od leta 1983 do 2004 je bil direktor MOK za trženje, sponzorstva in upravljanje pravic. V času svojega delovanja pri MOK je več kot 20 let vodil skupino, ki je od medijskih pravic in trženja ustvarila več kot 15 milijard dolarjev prihodkov. Ko je po OI v Atenah leta 2004 zapustil MOK, je ustanovil lastno svetovalno podjetje Payne Sports Media Strategies. Payne je avtor knjižne uspešnice »Olympic Turnaround«, prevedene v petnajst jezikov, ki govori o transformaciji olimpijskega gibanja od bankrota do več milijard dolarjev vredne znamke. Njegova nova knjiga »Toon In!«, epska zgodba olimpijskih iger v obliki risanih karikatur, je prejemnica naziva za najboljšo ilustrirano športno knjigo leta v okviru Sunday Times knjižnih nagrad.

Amar Singh je izkušeni medijski strokovnjak, specializiran za vsebinsko strategijo in digitalni marketing v športu. Potem ko je delal kot novinar, se je preselil na Goal.com, kasneje na časopis London Evening Standard in kot glavni direktor za vsebino na Squawka, platformo za podatkovni nogomet. Singh se je nato pridružil angleškemu nogometnemu prvoligašu West Ham United, kjer je kot vodja vsebin klubu pomagal povečati njegovo prepoznavnost in doseči rekordno število sledilcev na različnih platformah. Po dveh letih v West Hamu se je pridružil AB-InBev, največji pivovarni na svetu. Kot vodja globalne nogometne vsebine za Budweiser je vodil strategijo za Premier League, LaLigo, reprezentanco Anglije in pokal FA ter sodeloval v kampanjah z vrhunskimi nogometaši, vključno z Lionelom Messijem. Potem ko se je leta 2022 kot izvršni podpredsednik pridružil MKTG Sport + Entertainment, kjer deluje kot vodja vsebin in komunikacije, Amar svetuje nekaterim največjim blagovnim znamkam glede sponzorstev, trženja in vsebinskih strategij.

Arthur Guisasola, rojen v Braziliji, odraščal v ZDA in Španiji, je deloval v športni industriji v ZDA, Španiji, Braziliji in Veliki Britaniji. Guisasola je prišel k velikanu TikTok z izkušnjami športnega urednika za severnoameriško izdajo As.com in kasneje kot vodja družbenih medijev v klubu Atletico Madrid. Pri TikToku je od januarja 2019. Trenutno je vodja globalnih partnerstev za športne vsebine, vodi tudi strateške odnose, ki jih ima TikTok z globalnimi športnimi partnerji v Evropi, Afriki in na Bližnjem vzhodu. Letos ga je Forbes izbral v skupino mladih in vplivnih »Forbes 30 Under 30 Europe: Sport & Games« za vodjo naslednje generacije v športni industriji.

Joe Weston je pri podjetju We Are Social vodja športnih vsebin, vodi več kot štiridesetčlansko ekipo strategov, kreativcev, piscev, producentov, vodij projektov, oblikovalcev in raziskovalcev pri izdelavi vrhunskih kreativnih kampanj v športu. Weston ima več kot desetletje izkušenj s športnim trženjem in je soustvarjal nagrajene kampanje za Adidas, Real Madrid, MOK, ATP, Playstation, Mastercard, Guinness in še mnoge druge. We Are Social Sport posodablja športno trženje, ki spreminja dele tradicionalne igre in je zasnovano tako, da pomaga blagovnim znamkam, sponzorjem in imetnikom pravic, da se res približajo akciji. Podjetja pod njihovim skrbništvom sprejemajo drugačno kulturo in sodelujejo v nenehno razvijajočem se okolju športnega trženja.

Za konferenco so že na voljo zgodnejše in ugodnejše prijave, obiščite sporto.si. Udeležba bo tudi zaradi edinstvenega okolja tokrat omejena. Kotizacija vključuje udeležbo na vseh predavanjih in diskusijah, vstopnico za ogled tekem SP tistega dne, kosilo, večerni prigrizek, darilce ter večerno zabavo.

Sledite našim novicam in doživite zimsko izkušnjo SPORTO konference v epicentru svetovnega športnega vrhunca te zime!