Sedemčlanska strokovna žirija SPORTO nagrad 2022 je nagradila najboljše primere dobrih praks na področju sponzorstev in marketinga v športu v štirih kategorijah. V kategoriji Najboljše športno sponzorstvo je zmagal projekt Misija ledenik, v dveh kategorijah in sicer Najboljši športni dogodek in Najboljše digitalno komuniciranje je zmagal projekt Odbojka na Ljubljanici ter v kategoriji Najboljše komuniciranje športnih subjektov je zmago odnesel projekt NFT Planica 2022.
Predstavitev zmagovalcev in podelitev pokalov bosta potekali na SPORTO konferenci, 22. februarja v Planici.
Žirija je nagradila naslednje projekte:
Zmagovalec v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo
Misija ledenik (sponzor: Pivovarna Laško Union d.o.o., nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez, prijavitelja: Luna TBWA in Edge & Angle)
Zmagovalec v kategoriji Najboljši športni dogodek
Odbojka na Ljubljanici (nosilec pravic: Odbojkarska zveza Slovenije, prijavitelja: Odbojkarska zveza Slovenije in Ekstrem d.o.o.)
Zmagovalec v kategoriji Najboljše komuniciranje športnih subjektov
NFT Planica 2022 (sponzorji: Iconomi, Authrail, Mastercard, nosilec pravic in prijavitelj: Smučarska zveza Slovenije)
Zmagovalec v kategoriji Najboljše digitalno komuniciranje
Odbojka na Ljubljanici (sponzor: Turizem Ljubljana, nosilec pravic: Odbojkarska zveza Slovenije, prijavitelj: Turizem Ljubljana)
Posebno pohvalo žirije so prejeli projekti: Marčevska norost s Cedevito Olimpijo, Žensko evropsko rokometno prvenstvo in Petrolov Zmagovalni servis 2.0.
Projekt Misija Ledenik je prav tako prejel posebno pohvalo žirije za Najboljšo trajnostno prakso in se je kot zmagovalni projekt v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo avtomatsko uvrstil na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja ESA Excellence Awards v kategoriji »Best of Europe«.
Mednarodni partner SPORTO Awards je Evropsko sponzorsko združenje (ESA), v Sloveniji Društvo za marketing Slovenije (DMS).
Prijave v vseh SPORTO Awards kategorijah je pregledala in ocenila mednarodna strokovna žirija, ki jo je sestavljalo 7 članov in ji je predsedoval predsednik Evropskega sponzorskega združenja (ESA) Andy Westlake. Ostali člani žirije so bili: Luka Maselj (Continental), Kristina Gregorc (Mercator), Andrej Krajner (NLB), Petra Čadež (Atlantic grupa in predstavnica Društva za marketing Slovenije), Veroljub Zmijanac (SportIT) in Matic Švab (Olimpijski komite Slovenije).
Žirija je ocenjevala po vnaprej določenih kriterijih, usklajenih z ESA Excellence Awards. Ocena žirije predstavlja 100 % skupne ocene projektov.