Zmagovalci SPORTO nagrad 2024

Prijave v vseh kategorijah so člani žirije pregledali in ocenjenili po vnaprej določenih kriterijih v tesnem sodelovanju z Evropskim sponzorskim združenjem (ESA) in Društvom za marketing Slovenije (DMS). Predsednik mednarodne žirije je bil Andy Westlake, medtem ko so člani žirije SPORTO nagrad 2024 bili Andraž Štalec (Red Orbit), Primož Kastelic (Hisense), Milan Slana (Herman & partners), Simona Kruhar Gaberšček (Marketing magazin), Tijana Popadić (sportIt), Kiti Iveta (Priredba) in Valentina Erčulj Džuban (Atlantic Grupa in predstavnica Društva za marketing Slovenije). Osemčlanska strokovna žirija je nagradila najboljše primere dobrih praks na področju sponzorstev in marketinga v športu v šestih kategorijah in podelila tri posebna priznanja žirije.

Zmagovalec v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo

Hisense x UEFA EURO 2024™: Več kot blagovna znamka (prijavitelj: Hisense; nosilec pravic: UEFA)

Zmagovalec v kategoriji Najboljši športni dogodek

I feel Slovenia Noč zmaja (nosilec pravic: Goran Dragić, prijavitelji: Goran Dragić Fundacija, Spontanzo, Fabulatorij)

Zmagovalec v kategoriji Najboljše komuniciranje športnih subjektov

Tour tvojega življenja (nosilec pravic: Team Bahrain Victorious, prijavitelj: Pristop)

Zmagovalec v kategoriji Najboljše digitalno komuniciranje

Šport je lajv! (sponzor: Mestna občina Ljubljana; prijavitelj: Agencija DROM)

Najboljša sponzorska aktivacija

Ekspedicija Triglav: Laško osvaja Pariz (sponzor: Pivovarna Laško; nosilec pravic: OKS; prijavitelj: Luna / TBWA)

Najboljša trajnostna kampanja

The Un:Accessible Slopes (sponzor: Mastercard Slovenija, nosilec pravic: Smučarska zveza Slovenije; prijavitelj: McCann Ljubljana)

Posebni ESA priznanji v kategoriji športnih sponzorstev

Argeta: Dobra stran športa (sponzor: Atlantic Droga Kolinska (Argeta), nosilec pravic: Smučarska zveza Slovenije, prijavitelj: Luna \TBWA)

Olimpijske igre: Navijajmo pametno (sponzor: Telekom Slovenije; nosilec pravic: OKS, prijavitelj: Pristop)

Posebno ESA priznane v kategoriji sponzorskih aktivacij

Argeta PlaNIKA: Enaka srčnost, enaka predanost (sponzor: Atlantic Droga Kolinska (Argeta), nosilec pravic: Smučarska zveza Slovenije, prijavitelj: Luna \TBWA)

Projekt Hisense x UEFA EURO 2024™: Več kot blagovna znamka se je kot zmagovalni projekt v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo avtomatsko uvrstil na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja ESA Excellence Awards v kategoriji »Best of Europe«, in sicer kot predstavnik Slovenije. Kot predstavnik Srbije se je uvrstil najboljše ocenjeni srbski projekt, in sicer Jaffa olimpijsko sponzorstvo (sponzor: Jaffa Crvenka, nosilec pravic: Olimpijski komite Srbije, prijavitelj: Leo Burnett).