Skupaj oblikujemo trajnostni odtis SPORTO konference

Za jubilejno, 20. izvedbo SPORTO konference, smo pripravili trajnostni akcijski načrt in se potrudili izpolniti čim več zadanih ciljev. Ker pa smo trajnost predvsem ljudje, naše navade, odnos in prepričanja, smo pripravili tudi nekaj napotkov za skupen prispevek k uresničevanju trajnostnih ciljev.

Zavarovalnica Triglav je tudi letos trajnostni partner dogodka, ki pod okriljem družbeno odgovornega partnerstva Zavarujmo prihodnost povezuje vsa svoja sponzorstva in mlade upe na skupni poti uresničevanja 17 trajnostnih ciljev Organizacije združenih narodov. Dolgoletni mobilnostni partner  konference Toyota pa tudi letos zagotavlja floto trajnostnih vozil za prevoze naših govorcev. Vrnitev konference »domov«, v Portorož, je prestala tudi trajnostno sito, saj se ponaša z edinstveno geografsko lego in bližino mednarodnih letališč, Center Portus, LifeClass Hotels & Spa, pa že uresničuje določena trajnostna načela, ki jih bomo predstavili v nadaljevanju.

Ključno je, da vsi prepoznamo, da je trajnost misija vseh, čeprav misija morda ni najboljša izbira besede, saj se naša misija nikdar ne konča. Vabljeni, da s preprostimi dejanji prispevate svoj delež.

Trajnostni napotki za vsakogar

MOBILNOST

Deljenje prevoza – sopotništvo. Prevoz na konferenco z osebnim avtomobilom s sopotniki: sodelavci, prijatelji, kolegi, je lepa priložnost za tkanje vezi in hitrejše minevanje časa. Manj avtomobilov, manj izpustov, lažje do parkirnega mesta.

Izbira osebnega vozila. Če imate možnost izbire, se odločite za prevoz z avtomobilom z do okolja prijaznejšim pogonom (hibridna vozila in e-vozila).

Javni prevoz. Če je le mogoče, svetujemo uporabo javnega prevoza.

Aktiven prihod. Če živite v bližini prizorišča v oddaljenosti do 10 km, svetujemo aktiven prihod na konferenco z e-kolesom, e-skirojem, kolesom, peš.

PARTNERSTVA IN ŠIRITEV ZNANJA

Sklepanje novih poznanstev. SPORTO konferenca je odlična priložnost za navezovanje stikov, sklepanje partnerstev in tkanje uspešnih zgodb. Izkoristite njen potencial.

Vključevanje. Širite svojo mrežo poznanstev in partnerstev, tudi izven svoje branže. Enako intenzivno širite svoje znanje, kompetence in prisluhnite izkušnjam drugih. Dovolite, da se vaše poti križajo in iščite preseke.

Inovacije. Prisluhnite govorcem, sprašujte jih. Program SPORTO konference je vedno oblikovan z izborom predstavitve naprednih praks iz sveta športnega sponzorstva z ambicijo, da so prepoznane kot take, in nato premišljeno vtkane v nova porajajoča športna sponzorstva odličnosti na inovativen način.

ZDRAVJE IN DOBRO POČUTJE

Aktivni odmori in morski zrak. Portorož se odlikuje z izjemnim naravnim ambientom, zato izkoristite odmore med konferenco in se vsaj malo naužijte svežega zraka.

HRANA IN PIJAČA

Brez zavržene hrane. Naročite, kar imate radi. Vzemite toliko, kolikor ustreza želodcu, ne očem.

Lokalna hrana. Izberite domače, lokalno, kadarkoli vam je ponujena izbira. Banana ali jabolko? Ni dvoma, v katerem sadežu je več vitaminov, zlasti v jesenskem času.

Lastna steklenica, bidon za vodo. V Sloveniji imamo privilegij, da lahko vodo iz pipe pijemo, zato si prinesite svojo steklenico in jo polnite z vodo.

Ločevanje odpadkov. Biološki odpadki; papir, lepenka, embalaža; steklo in ostali odpadki. Naša skupna tantra.

In kaj še vse bo trajnostnega na prizorišču?

Trajnostna načela LifeClass Hotels & Spa: ne uporabljajo plastičnih kozarcev, slamic in plastenk vode, ampak izključno steklene kozarce in vodo v steklenicah. V sobah so vodne prhe (tuši z nizkim pretokom), prav tako stranišča z nizkim pretokom, vsaj 80 odstotkov predstavljajo energetsko učinkovite LED žarnice, ki se uporabljajo pri razsvetljavi prostorov za goste in skupnih prostorov.

Gostom nudijo tudi več električnih polnilnic za avtomobile, skrbijo za ločevanje odpadkov ter za čim manj zavržene hrane iz hotelskih kuhinj, zaposleni pa se redno izobražujejo. Gostje imajo možnost, da se odločijo, kdaj želijo menjavo brisač in jih nagovarjajo k večkratni uporabi le-teh.

Organizatorji SPORTO konference: na izvedbeni ravni stremimo k manjši porabi papirja in tiskanja, zagotavljanju čim več raznovrstnih digitalnih rešitev, minimalistično natisnjenemu znamčenju za enkratno uporabo, usmerjanju dobaviteljev k premisleku in zagotavljanju trajnostnih rešitev, vključevanju lokalne skupnosti in sodelovanju s študenti s Fakultete za turistični študij v Portorožu, ozaveščanju o nujnosti dolgoročnosti sponzorskih partnerstev, saj le-ta zagotavljajo stabilnost v vzgoji in plemenitenju talentov, katerih uspehi na vrhunski ravni doprinesejo pozitiven učinek celotni družbi.

Pri oblikovanju programa, vsebin in izboru govorcev stremimo k uresničevanju enakosti spolov, vključevanju, zagotavljanju kakovostnih vsebin za skupni napredek, priložnosti za inovacije ter spodbujamo priložnosti za povezovanje z različnimi institucijami in sklepanje partnerstev. V sklopu jubilejnega leta smo tako tudi zbirali 20 let sponzorskih zgodb, ki so naš skupen navdih:

  • Košarkarska zveza Slovenije x agencija Extrem
  • Košarkarska zveza Slovenije x Telemach Slovenija
  • Košarkarska zveza Slovenije x SPAR Slovenija
  • Klub malega nogometa x Oplast Kobarid
  • Smučarska zveza Slovenije x Gorenje
  • Generali x KD Rog
  • BTC x SSK Ljubno
  • BTC x KD Rog
  • BTC x KK Cedevita Olimpija
  • BTC x Gimnastična zveza Slovenije
  • BTC x RK Krim
  • OTP Banka x Olimpijski komite Slovenije
  • OTP Banka Srbije x Olimpijski komite Srbije
  • Skupina Triglav x Smučarska zveza Slovenije
  • Atlantic Group x Smučarska zveza Slovenije