Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO BRANDS 2016

SPORTO Brands je javnomnenjska raziskava, ki jo izvajamo v sodelovanju z Inštitutom za raziskave trga in medijev Mediana, lansko leto pa jo je kot »presented by« partner podprl tudi regijski TV-program Sportklub. Raziskava nam pove več o najbolj prepoznavnih, priljubljenih in hkrati marketinško zanimivih športnicah, športnikih in športnih klubih po mnenju splošne javnosti.


 
Deseto leto zapored v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana (četrto leto tudi na Hrvaškem in v Srbiji) raziskujemo športne znamke z največjo vrednostjo z vidika javnosti. Priznanja SPORTO Brands se je že šestič zapored razveselila Tina Maze, tretjič ga je prejel Peter Prevc in petič NK Maribor. Na Hrvaškem so SPORTO Brands postali atletinja Sandra Perković, četrtič hokejski klub KHL Medveščak Zagreb in drugič zapored nogometni zvezdnik Luka Modrić, ki je med prevzemom nagrade na stadionu Maksimir (celoten pogovor z njim si lahko preberete na povezavi) odgovoril tudi na vprašanje o sebi kot osebni znamki: »Težko o sebi razmišljam drugače kot na začetku kariere. V prvi vrsti sem nogometaš. A povsem normalno je, da ko sem postal član globalno tako popularnega kluba kot je Real Madrid, je tudi vzdrževanje osebne znamke postalo del mojega vsakdana.« V Srbiji med športniki na vrhu ostaja teniški igralec Novak Đoković, drugič je naziv prejela atletinja Ivana Španović, med klubi pa KK Crvena zvezda.

____________________________________________________________________________________________________________________
 

5 najvišje ocenjenih športnic, športnikov in klubov v 2016 glede na elemente raziskave:

 

SLOVENIJA
Tina Maze, Tina Trstenjak, Ana Drev, Ilka Štuhec, Anamari Velenšek
Peter Prevc, Anže Kopitar, Tim Gajser, Goran Dragić, Filip Flisar
NK Maribor, RK Celje Pivovarna Laško, OK ACH Volley, NK Olimpija Ljubljana, RK Krim
 
HRVAŠKA
Sandra Perković, Blanka Vlašić, Sara Kolak, Lucija Zaninović, Ana Zaninović
Luka Modrić, Domagoj Duvnjak, Martin in Valent Sinković, Ivan Rakitić, Marin Čilić
KHL Medveščak, NK Rijeka, VK Jug CO, RK PPD Zagreb, NK Hajduk Split

SRBIJA
Ivana Španović, Milica Mandić, Jasna Šekarić, Ana Ivanović, Milica Dabović
Novak Djoković, Miloš Teodosić, Miroslav Raduljica, Davor Štefanek, Filip Filipović
KK Crvena zvezda, KK Partizan, FK Crvena zvezda, VK Partizan, FK Partizan
 

 

MEDIANA_pasica_628x50px


Za potrebe raziskave je Mediana razvila metodologijo, ki vključuje 7 elementov primeru športnic in športnikov ter 8 elementov za športne klube. Ti so:

  • Poznavanje: podatek, v kolikšni meri je posamezen športnik ali športni klub prepoznaven.
  • Transakcija: element, ki meri ali javnost športnika ali športni klub zgolj pozna ali tudi spremlja tekmovanja in rezultate.
  • Vrhunskost: element, ki športnika postavi v globalni kontekst, kjer športnike, športnice in športne klube postavimo ob bok svetovnim športnikom in športnim klubom ter njihovim dosežkom.

Ne glede na rezultate, ki jih športniki ali športni klubi dosegajo, je subjektivna percepcija javnosti lahko različna, zato Mediana športnika ali klub meri tudi na naslednjih ravneh:

  • Zadovoljstvo z rezultati.
  • Uspešnost športnikov in športnih klubov, kjer se poleg trenutnih dosežkov upošteva tudi njihov potencial oziroma pričakovane bodoče rezultate športnikov in športnih klubov.
  • Osebnosti: javnost ocenjuje všečnost oziroma simpatičnost posameznega športnika in športnice. Za športne klube je ta element nekoliko prilagojen, in sicer se v tem primeru meri všečnost kluba, kjer prav tako nastopi percepcija javnosti glede podobe kluba povezane tako z njihovimi “prostočasnimi” aktivnostmi kot tudi grafično podobo (dresi, logotipi in podobno).
  • Glasništvo: element, ki kaže, kako pogosto oziroma ob katerih priložnostih se športniki in športni klubi pojavljajo kot tema vsakdanjih, neformalnih pogovorov.
  • Navijaštvo (samo za športne klube).
 

ZADNJE NOVICE

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +

Branje SPORTO 2017 govorca - INTERVJU z Malphom Minnsom

Zakaj je dostopnost podatkov spremenila industrijo, kaj vse obsega okolje e-športa in kako je ta p...
Več +

Branje iz SPORTO magazina št. 22 - INTERVJU Manfredi Ricca

Nogometni klub Juventus iz Torina je svoje navijače na začetku leta osupnil z novo drzno podobo, k...
Več +

SPORTO 2017: Najavljamo prve goste

Natanko šest mesecev pred konferenco SPORTO 2017, letos bo potekala 16. in 17. novembra, najavljam...
Več +
Arhiv novic