Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO BRANDS

Priznanja SPORTO Brands 2017 se je v (S)Portorožu prvič razveselila alpska smučarka Ilka Štuhec, košarkar Goran Dragić je nagrado prejel po letu 2013, šestič je glede na elemente raziskave najuspešnejši športni klub v Sloveniji NK Maribor.



SPORTO Brands je javnomnenjska raziskava, ki jo izvajamo v sodelovanju z Inštitutom za raziskave trga in medijev Mediana, naš »presented by« partner pa je regijski TV-program Sportklub. Raziskava nam pove več o najbolj prepoznavnih, priljubljenih in hkrati marketinško zanimivih športnicah, športnikih in športnih klubih po mnenju splošne javnosti.

Priznanja SPORTO Brands za Slovenijo se je leta 2017 prvič razveselila alpska smučarka Ilka Štuhec, košarkar Goran Dragić je nagrado prejel po letu 2013, šestič je bil glede na elemet raziskave najuspešnejši športni klub v Sloveniji NK Maribor.
 
SPORTO Brands leta je na Hrvaškem tretjič postal nogometaš Luka Modrić, prav vselej, odkar delamo raziskavo, pa sta najpriljubljenejša športna subjekta atletinja Sandra Perković in hokejski klub KHL Medveščak Zagreb.
 
V Srbiji med športniki na vrhu ostaja teniški igralec Novak Đoković, tretjič je naziv prejela atletinja Ivana Španović. Med športnimi klubi v Srbiji pa je naziv KK Crveni zvezdi odvzel nogometni klub FK Crvena zvezda.
 
Vsem nagrajenim športnicam, športnikom in športnim klubom je skupno, da veljajo kot najbolj priljubljeni, prepoznani ter marketinško in športno uspešni. Ob podelitvi nazivov je Janja Božič Marolt, predsednica uprave Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana, povedala: »Sporto Brands nagrada je zasnovana na modelu merjenja moči blagovnih znamk in temelji na raziskavi javnega mnenja na reprezentativnih vzorcih v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, v katere je vključenih tudi več kot 20 imen v vsaki kategoriji. Športni uspeh v tekočem in preteklih letih je samo eden izmed osmih, pri klubih pa le eden od devetih dimenzij nagrade. Tako kot je pri drugih izdelkih kakovost predpogoj za močno blagovno znamko, je pri športnikih uspeh ravno tako le predpogoj ... Na vrhu se znova pojavljajo športniki iz individualnih in skupinskih športov, ponovno pa se je pokazalo, da učinkovito sežejo do matičnih javnosti tudi zgodbe in novice o športnikih, ki igrajo in tekmujejo drugje v Evropi ali po svetu. V športu nas torej Karavanke ali Vardar ne omejujo ... Najboljši, z maksimalnim številom osvojenih točk v regij, so Ilka Štuhec in Ivana Španović med športnicami, med klubi pa NK Maribor. To nakazuje po eni strani na njihovo izjemno visoko vrednost v kategorijah, po drugi strani pa na močnejšo konkurenco med ostalimi.«

____________________________________________________________________________________________________________________

Enajsto leto zapored smo v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana (četrto leto tudi na Hrvaškem in v Srbiji) raziskovali športne znamke z največjo vrednostjo z vidika javnosti. 
____________________________________________________________________________________________________________________


Priznanja SPORTO Brands 2016 so se razveselili Tina MazePeter Prevc in NK Maribor v Sloveniji, Sandra PerkovićLuka Modrić in KHL Medveščak Zagreb na Hrvaškem ter Ivana ŠpanovićNovak Đoković in KK Crvena zvezda v Srbiji.

 

MEDIANA_pasica_628x50px


Za potrebe raziskave je Mediana razvila metodologijo, ki vključuje 7 elementov primeru športnic in športnikov ter 8 elementov za športne klube. Ti so:

  • Poznavanje: podatek, v kolikšni meri je posamezen športnik ali športni klub prepoznaven.
  • Transakcija: element, ki meri ali javnost športnika ali športni klub zgolj pozna ali tudi spremlja tekmovanja in rezultate.
  • Vrhunskost: element, ki športnika postavi v globalni kontekst, kjer športnike, športnice in športne klube postavimo ob bok svetovnim športnikom in športnim klubom ter njihovim dosežkom.

Ne glede na rezultate, ki jih športniki ali športni klubi dosegajo, je subjektivna percepcija javnosti lahko različna, zato Mediana športnika ali klub meri tudi na naslednjih ravneh:

  • Zadovoljstvo z rezultati.
  • Uspešnost športnikov in športnih klubov, kjer se poleg trenutnih dosežkov upošteva tudi njihov potencial oziroma pričakovane bodoče rezultate športnikov in športnih klubov.
  • Osebnosti: javnost ocenjuje všečnost oziroma simpatičnost posameznega športnika in športnice. Za športne klube je ta element nekoliko prilagojen, in sicer se v tem primeru meri všečnost kluba, kjer prav tako nastopi percepcija javnosti glede podobe kluba povezane tako z njihovimi “prostočasnimi” aktivnostmi kot tudi grafično podobo (dresi, logotipi in podobno).
  • Glasništvo: element, ki kaže, kako pogosto oziroma ob katerih priložnostih se športniki in športni klubi pojavljajo kot tema vsakdanjih, neformalnih pogovorov.
  • Navijaštvo (samo za športne klube).
 

ZADNJE NOVICE

SPORTO 2017: orodja in veščine za izogibanje utečenosti*

​Ključni poudarki SPORTO 2017: Avtentičnost se da priučiti, pred kreativnostjo v sponzorstvu je po...
Več +

Eden od SPORTO 2017 vrhuncev: zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +
Arhiv novic