SPORTO 2021 bo digitalen, posebni gost: Arsène Wenger

Pribeležite si 21. in 22. januar 2021, tako v četrtek kot petek si rezervirajte čas med 11. in 17. uro in se nam pridružite (ali nas spremljajte z zamikom). Pestro, poučno in nasploh drugačno bo novo spletno doživetje s SPORTO konferenco.

Dogodek bo sicer vnovič na enem mestu združil glavne akterje na področju športnega posla; prisotni bodo predstavniki številnih sponzorskih znamk, športnih organizacij in agencij, tokrat zaradi vsem znanih okoliščin zgolj v digitalni obliki. V vašo družbo bo prek predavanj in pogovorov v živo znova prišla vrhunska zasedba strokovnjakov iz različnih področij »na križišču« sponzorstev, znamčenja, digitalne komunikacije in interakcije s športnim občinstvom. Teme bodo tokrat obravnavane tudi skozi izzive in prizmo pandemije ter prilagoditev, ki smo jih vsi deležni.

Spletna »ON Air« platforma, ki jo SPORTO v sodelovanju s Cankarjevim domom v Ljubljani že uporablja za digitalne pogovore v zadnjih mesecih, bo v času konference nadgrajena, dva dneva »online« programa bosta nadvse pestra, registriranim uporabnikom pa bo poleg interaktivnosti ter digitalnega mreženja omogočen tudi ogled vsebin z zamikom v tednih po konferenci.

Naj vam izdamo nekaj privlačnih imen, vrhunskih strokovnjakov, ki si bodo z vami delili »spletni oder«.

Naša gostja bo Kim Skildum-Reid, ustanoviteljica in direktorica podjetja Power Sponsorship iz Avstralije, brez dvoma ena najbolj vplivnih oseb v sponzorski panogi. Kim je bila odgovorna za strateško svetovanje številnih globalnih podjetij, je avtorica knjižnih uspešnic Orodje za korporativna sponzorstva in Orodje za parazitska sponzorstva.
Iz ust najbolj odgovornih se nam bosta predstavili dve ikonični znamki v svetu športnega posla, Coca-Cola in Tour de France. Z nami bo Florian Lamblin, vodja mednarodnega razvoja pri A.S.O., agenciji, ki bdi nad slovito dirko po Franciji, in Ricardo Fort, podpredsednik konglomerata Coca-Cola, odgovoren za globalna partnerstva na področju športa in zabave. Hkrati gre za enega najvidnejših strokovnjakov s področja športnih komercialnih partnerstev na svetu.
Seven League je vodilna digitalna agencija na področju športa, ki med drugim sodeluje z NBA, NHL, UEFA, Barcelono in Juventusom, izvršni direktor Lewis Wiltshire bo naš in vaš gost. V imenu Two Circles, najboljše agencije lanskega leta po izboru Sport Industry Awards, bo gost SPORTO konference tudi njen izvršni direktor Matthew Entwistle.
Veseli nas tudi, da bo z nami nadvse znano in priljubljeno ime iz vrhunskega nogometa! Posebni gost SPORTO konference na temo vodenja v teh nenavadnih časih, bo namreč »profesor« Arsène Wenger, sloviti francoski trener, takorekoč legenda Arsenala, kjer je deloval kar 22 let, z londonskimi topničarji pa je osvojil kar sedem naslovov angleškega pokalnega prvaka in tri naslove državnega prvaka.

Velja za enega največjih motivatorjev v evropskem nogometu, katerega študiozen pristop k igri in edinstven poslovni model je obrodil tudi ogromno sadov. Še vedno je edini trener v zgodovini Anglije, ki je skozi celotno sezono svojo ekipo popeljal brez enega samega poraza. Wenger, ki je pred kratkim izdal tudi težko pričakovano avtobiografijo, je trenutno vodja globalnega razvoja nogometa pri Svetovni nogometni zvezi (FIFA).

Bodi za začetek dovolj. Verjamemo, da so prva imena gostov letošnje spletne SPORTO konference dovolj zanimiva, da se boste tudi letos – čeprav se ne bomo mogli družiti na enak način kot smo bili doslej navajeni – udeležili dogodka, ki že od leta 2004 združuje športno-marketinško industrijo v širši regiji.

Prijava (na voljo bo 500 mest) na konferenco »SPORTO 2021 ONLINE EXPERIENCE« pod ugodnejšimi pogoji (cena, ki smo jo želeli narediti dostopno vsem deležnikom, znaša le 99 EUR + ddv) je že mogoča tukaj.

Dobrodošli!